Reageer op de Tijdloze

Pagina 566 van 937 - eerste - vorige - volgende
Dries31 december 2017, 0:09
Terug naar de muziek: wat denken jullie eigenlijk van mia van gorki, want ik vind dat persoonlijk allesbehalve top 10 waardig, laat staan 3 2 of 1 :)
Hasi31 december 2017, 0:09
@Dries als andere 20-jarige moet ik zeggen sorry maar als je Sultans of Swing en Hotel California in je top 3 hebt staan weet ik niet of je moet zeggen dat je kan spreken voor de jeugd, dat zijn toch echt klassiekers voor het type dat hopeloos contact met de dag van vandaag is verloren en denkt dat er geen goede muziek meer wordt gemaakt. En dat zeg ik als iemand die relatief veel naar oude muziek luisterd. Ik ken weinig 20-ers die van classic rock houden, vooral niet die serieus veel van muziek houden. Het is meer iets voor als je 16 en edgy bent, al zou ik best geloven dat ze nog bestaan buiten mijn kring. Ook moet je eens goed om je heen kijken, je zal merken dat bijna iedereen onder de 50 het internet kan gebruiken, zeker genoeg om en stemformulier in te vullen. Als jonge mensen zouden stemmen zou er iets van hip-hop/rap en meer electronisch in de lijst staan.
Teodoodziek31 december 2017, 0:02
Anoniempje Van De Kasteele spreekt in raadsels... 114? Bedoelt ze hiermee plaats 114 van vorig jaar? Als ik de juiste bubble under lijst bekijk... is dat dan niet... CCR??? Zal CCR in de lijst staan dit jaar? Al die vragen... zo weinig antwoorden... We weten het over een kleine 10 uur :)
Drogon31 december 2017, 0:00
@Amon. Leuk dat je opa jong van geest is en met de nieuwste technologie wilt leren werken. Vergeet niet dat bijna iedereen die jonger is dan 40 is opgegroeid met computers. Zij moeten op vlak van technologie zeker niet onderdoen voor de jeugd. Maar we wijken stilletjes aan af denk ik...
Anoniempje Van De Kasteele30 december 2017, 23:44
114 tis 114, moe zwijgt laadteam is geen raadteam
Amon30 december 2017, 23:43
@drogon mijn opa beschikt ook over een Iphone, niettegenstaande sta ik minstens 1 keer per maand aan zijn deur om hem te helpen met een simpel probleem. Het bezit van iets impliceert niet automatisch dat je ermee kan werken. Just saying
Amon30 december 2017, 23:42
@drogon mijn opa beschikt ook over een Iphone, niettegenstaande sta ik minstens 1 keer per maand aan zijn deur om hem te helpen met een simpel probleem. Het bezit van iets impliceert niet automatisch dat je ermee kan werken. Just saying
Dries30 december 2017, 23:40
Amon30 december 2017, 23:39
@drogon mijn opa beschikt ook over een Iphone, niettegenstaande sta ik minstens 1 keer per maand aan zijn deur om hem te helpen met een simpel probleem. Het bezit van iets impliceert niet automatisch dat je ermee kan werken. Just saying
Dries30 december 2017, 23:39
Ik vind het voorstel om bij stubru te lobbyen naar meer statistieken geen slecht idee,altijd al leuk gevonden! Dan zullen we het weten wie er meer stemt, mss ligt het gemiddelde op 32 ofzo maar toch niet veel hoger, ik durf er om wedden ;)
Dries30 december 2017, 23:37
Ik vind het voorstel om bij stubru te lobbyen naar meer statistieken geen slecht idee,altijd al leuk gevonden! Dan zullen we het weten wie er meer stemt, mss ligt het gemiddelde op 32 ofzo maar toch niet veel hoger, ik durf er om wedden ;)
Anoniempje Van De Kasteele30 december 2017, 23:37
Djing Djong djing kzein ekik de Michael didiidingdidingding Black or White maakt mij niet uit alst maar te zuipen is baaaah
Drogon30 december 2017, 23:35
@Dries. Wist je dat het wereldwijde web al bestaat voor dat jij geboren was? En al de 40'ers op mijn werk beschikken over de nieuwste smartphones.
Bert30 december 2017, 23:35
Fingers crossed dat "Dit is Vlaamse Grond" van het Vlaamse Belang de eerste plaats in de wacht sleept. Waarschijnlijk ijdele hoop aangezien het plebs hier echte muziek niet kan waarderen.
Bert30 december 2017, 23:31
Dries, je kent er niks van. Tijd om te gaan slapen jongeman!
Bert30 december 2017, 23:30
Dries, je kent er niks van. Tijd om te gaan slapen jongeman!
Drogon30 december 2017, 23:29
@Dries. Nu onderschat je wel de oudere generatie. :-). Btw, ik ben zelf nog geen 30.
Dries30 december 2017, 23:23
@Drogon, zeker, die muziek is eigen aan jullie generatie, jullie zijn er mee opgegroeid! Maar niet iedereen is zo mee met internet als jullie hier aanwezig ;) mijn papa is grote fan maar vergat ook dit jaar weer te stemmen. Dit heeft niets te maken met opgroeien met die muziek, maar opgroeien met de technologie :) Je zou versteld staan hoeveel 40'ers er niet met een computer omkunnen, laat staan dat ze de stemming van de tijdloze weten te vinden. Voor ons, jeugd, is dit zo gemakkelijk dat zelfs mensen die in principe geen fan zijn zullen stemmen wanneer ze een bericht ivm tijdloze zien passeren. En daarom vrees ik juist voor Africa als nummer 1...
Drogon30 december 2017, 23:18
@Dries. Ik denk dat de meeste stemmers 30 plus zijn. Deze mensen zijn mee opgegroeid met de tijdloze en de tijd dat Stubru nog echt alternatief was. Verklaard ook het grote aantal jaren 90 nummers.
Dries30 december 2017, 23:04
Als 20 jarige kan ik wel spreken in de naam van de jeugd denk ik :) Ik heb mijn muziekkennis van de tijdloze opgedaan via mijn vader en de tijdloze zelf, altijd grote fan geweest om die nummers ieder jaar naar omhoog/omlaag te zien gaan. Ook mijn smaak is zeker en vast verandert over de jaren heen: waar ik vroeger een meelopertje was met smells like teen spirit (blijft een goed nummer) ziet mijn top drie er als volgt uit: Sultans of Swing Hotel California Long As I Can See The Light Dus ja, er zijn nog jongeren die naar oude muziek luisteren en graag zelfs! En voor de ouderen onder ons, ik ben vrij zeker dat het percentage aan stemmers onder de 30 groter is dan er boven. Niet alleen omdat sociale media hierin een grote rol spelen, maar omdat deze muziek gewoon leeft. Dan spreek ik bijvoorbeeld over pearl jam (heel veel zien passeren bij vrienden). Ik sta open voor alles, ja van lil kleine tot elvis presley. Dat maakt muziek zo mooi vind ik, als je zonder vooroordelen alles een kans geeft :) Voor de persoon die daarstraks zei hotel california beu te zijn, respect voor je mening, maar dit kan ik niet vatten... Zo een prachtig nummer en die solo op het einde is elke keer opnieuw los gaan. Child in Time heb ik in de loop der jaren leren appreciëren, het is nu eenmaal een nummer dat het complete tegenovergestelde is van wat je nu hoort denk ik ;) en dan is het logisch dat het zakt in een lijst als deze aangezien je het wel een paar keer moet horen eer je het kan overtuigen.
Pagina 566 van 937 - eerste - vorige - volgende