Reageer op de Tijdloze

Pagina 605 van 937 - eerste - vorige - volgende
Kokosnoot26 mei 2017, 17:12
Mijn favoriete plaat Dark Side Of The Moon moet nog komen. Maar om het een beetje overdreven en cru te zeggen : buiten Pearl Jam en Nirvana kennen StuBru luisteraars niet al te veel, dus moet ik niet hopen op een top 3.
Blaaaaa26 mei 2017, 17:12
@Jan Als Kendrick nu niet komt mogen idd respectievelijk AM en Metallica komen. OK Computer mag inderdaad op 1
Blaaaaa26 mei 2017, 17:10
@Kokosnoot, ik vind zelfs In A Bar Under The Sea en ook Ideal Crash beter Wel horen ze alle drie bij de beste Belgische albums... Ik zou ze zelfs mijn persoonlijke Belgische top 3 noemen, de tiende plaats is een tikkeltje overdreven.
Kokosnoot26 mei 2017, 17:05
Worst Case Scenario het beste Belgische album op 11. Ik vind The Ideal Crash alleen al stuk beter. En ze mogen iets anders draaien dan het bekendste lied altijd.
Jan26 mei 2017, 17:04
Kendrick gaat gewoon de top 10 in, netjes hoor :) Ik heb de top 10 ook even gerangschikt naar mijn voorkeur. De eerste 8 zijn geniaal tot erg goed, AM is aardig maar toch sterk overroepen en wat The Black Album elk jaar in de top 10 staat te doen is me echt een compleet raadsel. 1. Radiohead - Ok Computer 2. Nirvana - Nevermind 3. Arctic Monkeys - Whatever... 4. Pearl Jam - Ten 5. Fleetwood Mac - Rumours 6. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly 7. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon 8. Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf 9. Arctic Monkeys - AM 10. Metallica - The Black Album
Blaaaaa26 mei 2017, 16:30
Muse en Oasis mogen nog voor de Kendrick komen en dan eindigt hij op 13 :) Maar verder moet hij van mij ook niet stijgen, de platen die daarna komen zijn écht steengoed.. (Mss mag hij nog wel voor Purple Rain, die plaat klinkt een beetje gedateerd... Maar is wel heel goed)
Blaaaaa26 mei 2017, 16:15
Kendrick Lamar staat inderdaad hoog, maar is samen met Radiohead de hottest artist van deze moment dus niet zo'n verrassing. Ik ben blij dat To Pimp A Butterfly zijn hoogste notering is! Zijn beste plaat.. Ik hoop dat ze The Blacker The Berry draaien, maar 't zal wel King Kunta zijn...
Blaaaaa26 mei 2017, 16:12
Nu mag die laatste Muse wel gaan komen... Muse, goeie band, maar veel te overgewaardeerd en dat bewijst de Album 500 elk jaar keer op keer.
Blaaaaa26 mei 2017, 15:59
Nee, ze speelde deze noooooooit volledig, tot ze zoveel klachten kregen en dan hebben ze het 1x gedaan omdat er iemand hen een bak bier aanbood.
Jan26 mei 2017, 15:54
Fill in the Blank duurt 4 minuten en 4 seconden. Ze hebben daarbij de nieuwste van The War on Drugs hun hotshot gemaakt terwijl dat gewoon 11 minuten duurt, of ze het dan volledig uitspeelden weet ik niet, want ik luister doordeweeks eigenlijk niet naar stubru ;) Overigens hebben we 5 nieuwkomers in de top 20 en al zeker 1 nieuwe in de top 10. Kendrick Lamar is mooi aan het doorstijgen.
Blaaaaa26 mei 2017, 15:54
Even een persoonlijke rangschikking gemaakt van de albums die nog moeten komen, de laatste 5 vind ik persoonlijk niet zoooooo goed: 11 Radiohead Ok Computer 7 Fleetwood Mac Rumours 21 The Beatles Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band 4 Pink Floyd Dark Side of the Moon 1 Pearl Jam Ten 3 Nirvana Nevermind 6 Queens of the Stone Age Songs for the Deaf 10 Metallica Metallica (The Black Album) 22 Metallica Master of Puppets 2 Arctic Monkeys AM 8 Arctic Monkeys Whatever People Say I am, That's What I'm Not 19 Rage Against the Machine Rage Against the Machine 13 dEUS Worst Case Scenario 24 The War on Drugs Lost in the Dream 5 Prince Purple Rain 31 Joy Division Unknown Pleasures 32 Kendrick Lamar To Pimp a Butterfly 17 Bruce Springsteen Born to Run 14 Oasis (What’s The Story) Morning Glory 20 Pink Floyd Wish You Were Here 18 Dire Straits Brothers in Arms 25 Muse Black Holes & Revelations
Blaaaaa26 mei 2017, 15:50
Omdat CSH geen uitgesproken single heeft van rond de 3 minuten.
Jan26 mei 2017, 15:48
Teens of Denial zou wat mij betreft gewoon in de top 10 mogen staan :) Wereldplaat en mooie afwisseling tussen al die platen die toch altijd in de top 10 staan. Maar dat is uiteraard totáál onrealistisch, moest CSH gewoon in de top 500 geraakt zijn zou ik dat al straf gevonden hebben. Om onverklaarbare redenen heeft stubru die band compleet genegeerd, terwijl het in feite toch perfecte stubru-muziek is, zou ik denken. Waarom Royal Blood wel hypen en Car Seat Headrest niet?
Blaaaaa26 mei 2017, 15:36
Nu mag Unplugged In New York komen... staat is te hoog voor wat het is.
Blaaaaa26 mei 2017, 15:30
Deze moeten nog komen! 1 Pearl Jam Ten 2 Arctic Monkeys AM 3 Nirvana Nevermind 4 Pink Floyd Dark Side of the Moon 5 Prince Purple Rain 6 Queens of the Stone Age Songs for the Deaf 7 Fleetwood Mac Rumours 8 Arctic Monkeys Whatever People Say I am, That's What I'm Not 9 David Bowie The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars 10 Metallica Metallica (The Black Album) 11 Radiohead Ok Computer 12 Muse Origin of Symmetry 13 dEUS Worst Case Scenario 14 Oasis (What’s The Story) Morning Glory 15 Nirvana MTV Unplugged In New York 17 Bruce Springsteen Born to Run 18 Dire Straits Brothers in Arms 19 Rage Against the Machine Rage Against the Machine 20 Pink Floyd Wish You Were Here 21 The Beatles Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band 22 Metallica Master of Puppets 24 The War on Drugs Lost in the Dream 25 Muse Black Holes & Revelations 29 Linkin park Hybrid Theory 31 Joy Division Unknown Pleasures 32 Kendrick Lamar To Pimp a Butterfly 42 The National High Violet 66 Paul Simon Graceland
Johan26 mei 2017, 15:26
Daar hebben we 'm ... gaat ook al goed in de Tijdloze. Had slechter gekund.
Blaaaaa26 mei 2017, 15:24
Ja, het is Toxicity... Niet mis, goed album!
Blaaaaa26 mei 2017, 15:22
ALS het één van vorig jaar is mag het Teens of Denial zijn van Car Seat Headrest.... Maar dat betwijfel ik ten zeerste Zou wel de verrassing der verrassingen én zou veel te hoog zijn voor dat album :)
Johan26 mei 2017, 15:22
Heeft Paul Simon trouwens iets speciaals gedaan. Zijn album stond vorig jaar op 66 en is nu nog altijd niet geweest.
Blaaaaa26 mei 2017, 15:06
Led Zep zou leuk zijn. In het geval van Interpol: Turn on The Bright Lights is hun beste plaat, veel beter dan Antics die wel altijd in de lijst staat. Op Stubru hangt veel af van één goed nummer op de plaat (bij Antics is dat Evil --> Staat ook wel in mijn top 3 Interpolnummers) maar de stubru-luisteraar stemt vaak op een album terwijl ze er maar één nummer uit kennen, vermoed ik.
Pagina 605 van 937 - eerste - vorige - volgende