Reageer op de Tijdloze

Pagina 604 van 937 - eerste - vorige - volgende
Johan26 mei 2017, 17:52
@Jan "Waar blijven die Metallica fans toch uitgekropen komen?" Beste Quote van de dag voor mij
Kokosnoot26 mei 2017, 17:50
Ik zou die beroemde platen uit 1991 niet onderschatten. Behoren allemaal tot een zekere tijdsgeest waar mensen naar teruggrijpen. Verbaasd me in zeker opzicht dat Gish of Siamese Dream van Smashing Pumpkins niet in de hogere contreien te vinden zijn
Blaaaaa26 mei 2017, 17:50
Nu moeten we AM ook ni volledig afbreken. Catchy as hell. Suck it and See was een stuk saaier... Maar staat veel te hoog in deze lijst. Stubru heeft des tijds dit album wel SUPERHARD gehyped... Mijn zus was toen een fervente stubruluisteraar en zit ook mee in die AM-brainwash... 'De enige rockmuziek die ze goed vindt' zegt ze samen met the Black Keys (El Camino) en enkele nummers van RHCP. Typisch hé ;) Zou er niet van schrikken moest mijn zus en al haar vriendjes en vriendinnen AM op 1 hebben gezet. En zo zijn er veel groepjes 18-jarigen
Kokosnoot26 mei 2017, 17:48
2. AM 1. Ten
Jan26 mei 2017, 17:44
AM lijkt mij eerder een plaat voor 'kortzichtigen' als ik het zo even denigrerend mag stellen. De plaat voor rockers van mijn generatie (+-20 jarigen) die niet verder kijken dan hun neus lang is. The Black Album stijgt gewoon van 10 naar 3. Waar blijven die Metallica fans toch uitgekropen komen? Allemaal 1991-nostalgici?
Blaaaaa26 mei 2017, 17:43
Maar als ik er bij nadenk is Black wel de beste nummer 1 dat de Tijdloze al gehad heeft, nipt gevolgd door Stairway die eigenlijk van het zelfde niveau is... Maar Ten is allesbehalve een perfect album. Deep, Oceans, Garden zijn goede nummers maar skip ik vaak ... hetzelfde met Lounge Act en Stay Away op Nevermind... Bij Rumours luister ik altijd heel de plaat omdat die gevarieerder is
Kokosnoot26 mei 2017, 17:42
3. Metallica
Kokosnoot26 mei 2017, 17:38
@Jan : ik hoor AM graag, maar elke gezonde mens weet dat dit veel en veel te hoog staat. Vrouwenstemmen?
Blaaaaa26 mei 2017, 17:37
Ja, Pearl Jam op 1 in de Tijdloze én in de album 500 kan toch niet eeuwig blijven duren? Tijd voor verandering
Kokosnoot26 mei 2017, 17:35
Nirvana op 4. De eerste Led Zeppelin pas op 115, dat is ook een beetje onbegrijpelijk.
Jan26 mei 2017, 17:34
Ik heb er van genoten, maar deze top 4 is nu wel wat een anti-climax (zoals wel vaker). Ten en vooral Nevermind zijn zeker goede platen, alleen is het wel eens tijd voor iets anders. Echt vast zit die top 2 niet hoor, AM stond vorig jaar op 2.
Kokosnoot26 mei 2017, 17:33
Ik ken de lijst van de afgelopen jaren niet, maar de Top 2 lijkt me vaster te zitten dan in de Tijdloze.
Blaaaaa26 mei 2017, 17:32
Aleeeeeeeee Met de huidige stand van zaken mag ofwel Ten of Nevermind uitgesproken op 1 De andere 2 verdienen geen eerste plaats...
Kokosnoot26 mei 2017, 17:31
Bedankt StuBru website om telkens de nummers 1 min vroeger prijs te geven. Rumours op 5
Blaaaaa26 mei 2017, 17:29
Voor mij mag Fleetwood Mac op 1
Jan26 mei 2017, 17:29
Dan staan AM en Metallica beiden nog eens boven Radiohead ook, ik had mijn lijstje niet mogen posten ;)
Kokosnoot26 mei 2017, 17:28
Onbegrijpelijk dat AM van Arctic Monkeys in de Top 5 staat. Van wat er overblijft, mag Ten op 1 aangezien OK Computer 6 staat. Weg met keuzelijsten, uw favoriete albums komen automatisch naar boven. Met keuzelijsten heb je de neiging nog snel ene aan te klikken om uw top 3 vol te maken. Zelfde voor de Tijdloze
Blaaaaa26 mei 2017, 17:27
Dju! OK Computer op 6 :( Nog iets dat mij opvalt: Led Zeppelin II is dus totaal verdwenen, hun debuut staat ook niet in de lijst... Raar Maar diegene die die lijst aanvult op de stubru website kunnen hun idd vreed vergissen als het op Led Zep aankomt, vorig jaar ook al.
Blaaaaa26 mei 2017, 17:24
Ok, met de huidige stand van zaken mag Ten wel in de top 3... Maar dan wel op 3 :)
Blaaaaa26 mei 2017, 17:14
Ik hoop dat Pearl Jam en Nirvana net uit de top 3 vallen... Dark Side, Rumours en OK Computer zijn beter
Pagina 604 van 937 - eerste - vorige - volgende